miercuri, 11 aprilie 2012

Prietena mea


Când totul e trist,
Când lacrimi se scurg,
Când nu mai rezist
Şi-mi vine să fug
Când soarta mă strigă
Şi nu vreau s-aud
Când tremur de frică,
Când aripi s-au frânt
Când sunt numai eu
Şi-n juru-mi pustiu…
Când păşesc cu greu
Spre zâmbetul târziu
Când se face noapte
Şi mă cheamă-n zare
Din umbre departe
O stea călătoare..
Când mă impinge viaţa
Spre un drum pustiu
Şi găsesc speranţa…
Dar mult prea târziu


Când mi-e frig, mi-e teamă

Şi nu pot să zbor


Când un vis mă-ndeamnă


Să fiu călător


Când un foc mă arde

Dar, nu pot să chem


Căci mult prea departe


E un suflet stingher


Când e greu cuvântul


Ce l-am risipit


Şi-mi adie vântul


Clipe ce-am trăit


Când mă-ngrop în vise


Ce nu se-mplinesc


Când mă-ntreb adesea


Cui să-i mai vorbesc..


Când mă-ndeamnă totul




Să iert şi să uit


Când iarăşi uit rostul


Meu, pe-acest pământ


Când în vârf de munte


N-am pe cin’să chem


Nimeni nu m-aude


Şi de tot mă tem…


În aceste clipe


La rău şi la bine




Scumpa mea prietena…


Îmi e dor de tine…




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

;)

;)