miercuri, 4 ianuarie 2012

Zeița frumuseții




Mă închin în fața ta o, zeiță a frumuseții,
Ce ai putere să oferi zâmbetul tinereții.
Dulcea ta privire, veșnică sclipire,
Lin se strecoară, sufletul de-mi înconjoară.
O, parcă plutesc, mereu doar la tine mă gandesc,
De sunt treaz ori în tarâmul viselor mă găsesc,
Crede-mă, eu doar la tine mă gandesc.
Un înger bun, mi-a șoptit în mare taină,
Că inima mea și cu a ta, au făcut un pact,
Și anume, oriunde vor fi, mereu una la alta se vor gândi.
Iar eu, ce sunt doar un biet condei, în mana dragostei,
Nu pot decât să mă gandesc la ochișorii ce ma privesc,
Ochișorii inimii tale, ce imi oferă zi de zi pace si alinare.
Te iubesc, strig intr-una,
Te iubesc, o dulce îngeraș,
Te iubesc, rază de soare,
Te iubesc, scumpă alinare,
Te iubesc, diamant neșlefuit,
Ce-și așteaptă, șlefuirea în brețele sufletului meu iubit.
Te iubesc, pe tine,  cea care sufletu mi l-ai împlinit.
Acum la sfârșit, mai am un singur dor,
Și anume, inima ta să fie mereu alături de inima mea,
Iar amândoua să strige într-un îngeresc cor:
TE IUBESC, TE ADOR!  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

;)

;)